30 Iul 2010 - 11:13       

 
Navigator 

Ghid Gastronomic 

La restaurant

Căutare 


Albume foto 

Ghid gastronomic
Album: Ilustratii

 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Libertatea : Consumul excesiv de lapte favorizeaza cancerul de prostata

Wednesday 10 March 2010
Conform unui studiu realizat la Universitatea din Montreal, exista o posibila legatura intre consumul ridicat de lapte si cresterea riscului aparitiei cancerului de prostata
. Au fost testate 200 de produse lactate in cadrul unui studiu epidemiologic efectuat de doi profesori din Canada si Italia. Concluziile sale arata ca un consum zilnic de 470 g de produse lactate ar dubla riscul aparitiei cancerului de prostata, fata de un consum de 125 g pe zi. Pentru a ajunge la aceste rezultate, aproape 400 de persoane au raspuns la un chestionar asupra consumului de produse lactate. Dintre acestea, 197 sufereau de cancer de prostata. Aceasta legatura ar aparea numai la consumul de lapte. Celelalte produse lactate, ca branza, iaurturile, smantana n-ar avea acelasi efect asupra organismului.
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

           
         
PostNuked, under the GNU/GPL license. You can syndicate our news using the file backend.php
    Powered by  MyPagerank.Net