Consumator Online

Stire tematica: Retail

Amos News : Seed Consultants lanseaza a doua editie a programului “Cel mai promitator brand romanesc”

vineri 06 ianuarie 2012

Seed Consultants lanseaza a doua editie a programului “Cel mai promitator brand romanesc”, prima competitie din tara noastra adresata reprezentantilor comunitatii de afaceri la finalul careia un brand romanesc va beneficia de un proces de branding gratuit


. La prima editie a programului, Plantavorel a fost ales “Cel mai promitator brand romanesc”, beneficiind de expertiza Seed Consultants in dezvoltarea brandului de companie: audit de brand, dezvoltarea platformei de brand, consultanta in naming, dezvoltarea identitatii vizuale de companie si a manualului de brand.  “Prima editie a fost un reper pentru Seed, ne-a indicat nivelul de intelegere al pietei vis-a-vis de stiinta brandului, dar si deschiderea pe care o au antreprenorii locali in a investi in brandurile lor. Ne bucura faptul ca vad in cresterea brandurilor locale o oportunitate de a iesi cu fruntea sus din criza si o sansa unica si mare pentru Romania. Primul castigator al programului este un brand frumos din 1825 cu care au crescut generatiile bunicilor si parintilor nostri si sunt sigura ca vor auzi de Laboratoarele Vorel si de produsele acestuia - Vorel sau Hepatobil – si nepotii nostri, fie ca vor fi aici, sau peste hotare”, declara Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants. La cea de-a doua editie a programului se pot inscrie in perioada 5 – 31 ianuarie brand-urile romanesti de produs / de serviciu / de corporatie care doresc sa se reinventeze. Intre 15 si 20 februarie, juriul, format din Emma Beckman - Client Director Landor, Niels Schnecker – analist economic, Alessandra Stoicescu – jurnalist cu o bogata experienta care a urmarit indeaproape evolutia mediului de afaceri romanesc, Alfred Borcan, Director Marketing Volksbank Romania, Valentin Militaru – Vice-Presedinte CCI Bucuresti, Dochita Zenoveiov - Managing Director Seed Consultants Partener Landor,  va analiza aplicatiile si va desemna castigatorul programului.   “Consideram ca impartasind putin din expertiza Seed, am contribuit nu numai la dezvoltarea brandului uneia dintre cele mai sustenabile afaceri autohtone de suplimente alimentare, ci si la dezvoltarea brandului de tara Romania. Numai asa brandurile romanesti de export din Bucuresti, Neamt sau Timis se vor alinia la cerintele pietelor externe si vor ajunge mai usor pe rafturile supermarketurilor si in inimile consumatorilor din afara tarii, iar imaginea Romaniei va incepe sa capete substanta”, a mai adaugat Zenoveiov.  Cel mai promitator brand romanesc este un demers initiat de Seed Consultants,  partener exclusiv Landor Associates in Romania. Obiectivul acestui program este (1) sa creasca notorietatea industriei romanesti de consultanta de brand si a rolului semnificativ pe care branding-ul il are in succesul oricarei afaceri si (2) sustinerea dezvoltarii brandurilor romanesti de valoare. Regulamentul competitiei si toate detaliie pentru inscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro Seed Consultants este singura agentie de branding din Romania care are un parteneriat cu o companie internationala de consultanta de brand si design. Landor Associates este una dintre cele mai importante companii de branding globale, prezenta pe toate continentele cu peste 20 de birouri locale. Seed Consultants, partener exclusiv in Romania, beneficiaza de o metodologie de lucru care a stat la baza crearii unor branduri internationale de renume, devenite “lovemarks”. Printre clientii Seed Consultants se numara branduri romanesti renumite precum: Laboratoarele Vorel, Vulping, Volksbank, Scandia Food, Angst, Radio ZU, Petrom City, Antena 1, GSP TV, Galador, Intact Media Academy, Novatik, Final Distribution, VipAir. (http://seed-consultants.ro/category/proiecte/)
Autor: