Consumator Online

Stire tematica: Telefoane

ziarulfinanciar : Valentin Sulfideanu, Telekom: Clientii incep sa achite facturile prin aplicatia MyAccount. Pregatim functionalitati noi

miercuri 04 mai 2016
Valentin Sulfideanu, Telekom: Clientii incep sa achite facturile prin aplicatia MyAccount
Valentin Sulfideanu, Telekom: Clientii incep sa achite facturile prin aplicatia MyAccount. Pregatim functionalitati noi

Autor: Adrian Seceleanu 04.05.2016 Grupul Telekom Romania, cel mai mare furnizor de servicii fixe si mobile de pe piata locala, are in plan sa adauge functionalitati noi in cadrul aplicatiei MyAccount Telekom, una dintre ele fiind posibilitatea ca utilizatorii sa semnaleze existenta unor probleme tehnice in functionarea serviciilor fixe, fara a mai apela call-center-ul grupului de operatori.   ?Aplicatia ramane una din prioritatile noastre si vom continua sa adaugam noi functionalitati. Clientii de servicii fixe au nevoie de o solutie simpla de semnalare si remediere a disfunctionalitatilor tehnice, de aceea vom implementa o functionalitate prin care utilizatorii pot verifica starea retelei si vor putea remedia sau transmite sesizari pentru rezolvarea problemelor pe care le intampina. Una din solicitarile clientilor care va fi implementata in curand vizeaza posibilitate de inregistrare a contului MyAccount direct din aplicatia de mobil?, a declarat pentru ZF Valentin Sulfideanu, Manager, eActivities Core Business in Telekom Romania. Sulfideanu, care a fost recrutat de Telekom in 2014, si-a inceput cariera la Connex (actualul Vodafone) in 2003 si a lucrat pentru scurt timp si la UPC.

2016-05-04

Autor: