Consumator Online

Stire tematica: Telefoane

curierulnational : Golin Romania obtine trei premii la CSR Awards 2015

luni 06 aprilie 2015
Golin Romania obtine trei premii la CSR Awards 2015

Golin Romania obtine trei premii la CSR Awards 2015Adrian Ungureanu / adrian
Golin Romania obtine trei premii la CSR Awards 2015

Golin Romania obtine trei premii la CSR Awards 2015Adrian Ungureanu / adrian.ungureanu@curierulnational.roÎmpreuna cu Orange România, KFC si Pizza Hut, Golin România a obtinut trei premii în cadrul editiei 2015 a Romanian CSR Awards, competitia care premiaza anual cele mai de impact proiecte de responsabilitate sociala corporativa. 'Proiectele de CSR sunt speciale pentru ca materializarea lor înseamna ca am reusit sa gasim solutii pentru a rezolva nevoile identificate de clientii nostri în comunitate. Faptul ca pentru al treilea an consecutiv echipa si clientii nostri sunt premiati la Romanian CSR Awards este dovada clara ca la Golin dam totul pentru fiecare proiect”, a declarat, într-un comunicat remis redactiei, Irina Roncea, director, Corporate Division, Golin România.La sectiunea Companii cu peste 250 de angajati, proiectul 'Saptamâna voluntariatului” al Orange România a fost distins cu premiul I la categoria Campanii interne de CSR. Proiectul a urmarit doua obiective strategice: accesibilizarea unor resurse cultural-educationale importante pentru publicul larg si persoane cu dizabilitati si promovarea unui comportament res­ponsabil fata de mediu prin reciclarea telefoanelor mobile.Tot alaturi de Orange România a fost dezvoltat si implementat proiectul 'SuperCoders – Copiii descopera magia programarii si puteri de supererou digital”, acesta fiind clasat pe locul II în categoria Educatie. SuperCoders s-a adresat copiilor cu vârste cuprinse între 10 si 13 ani, oferindu-le o experienta de învatare si relationare inovatoare. Acestia au avut ocazia sa îsi dezvolte abilitati IT&C folosind o platforma adaptata vârstei si nivelului lor de pregatire digitala, învatând tehnici de programare într-un mod distractiv, relaxat, interactionând cu copiii din alte tari.De asemenea, campania 'Vreau în clasa a noua”, reali­zata pentru KFC si Pizza Hut a primit mentiune la categoria Educatie. Proiectul a vizat strângerea de fonduri în beneficiul organizatiei World Vision Romania pentru sustinerea copiilor din mediul rural care nu au posibilitatea sa-si continue studiile la liceu. Golin România este afiliata retelei internationale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane care detine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC. Golin România este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, MobileWorks si Medic One.



Autor: