News ZP Interceptor

Stire tematica: resurse umane

ziarulfinanciar : Produsele alimentare, berea, medicamentele si creditele ocupa ?prime-time-ul? televiziunilor

joi 06 octombrie 2016
Autor: Bianca Dorobantu 06
.10.2016 Alimentele si bauturile, in­dus­tria farma, serviciile bancare si nebancare, dar si cosmeticele sunt in topul celor mai frecvente recla­me difuzate luni seara in prime-time pe trei dintre cele mai ur­marite posturi de televiziune din Ro­mania, cu un numar de 104 apa­ritii dintr-un total de 198 de reclame difuzate. Astfel, din totalul reclamelor difuzate in intervalul orar 20.00-22.00 luni seara, 42 au fost reclame la ali­mente si bauturi, ocupand cea mai mare parte, dintre care o pondere mai mare s-a remarcat la bere (11 reclame), urmate de 34 de reclame la produse din industria farma si retail farma, 15 reclame la servicii din industria bancara si nebancara si 13 la cosmetice.

Frecventa mai ridicata a recla­melor difuzate pe TV in aceasta perioada, la orice fel de produse, in general, este explicata prin faptul ca perioada campaniilor de co­municare pentru acest canal incepe la jumatatea lunii septem­brie pentru majoritatea companiilor, spune Diana Minea, director client service ICON Advertising, agentie care ofera servicii integrate de co­municare.

Cea mai ?aglomerata? pe­rioada este cea din preajma sarba­torilor, cand companiile se pro­moveaza puternic, pana dupa Anul nou. In luna ianuarie se va inregistra o frecventa scazuta a reclamelor, iar din luna februarie se va vedea din nou o crestere, a mai spus Diana Minea.

In ce priveste industria ali­men­tara, una dintre cele mai prezente companii in prime-time luni seara este Agricola Bacau, fiind unul dintre cei mai importanti ju­catori de pe piata carnii din Ro­mania. Grigore Horoi, pre­se­din­tele grupului Agricola Bacau, spune ca frecventa reclamelor se da­toreaza unui plan de comunicare integrata, acesta fiind al treilea an de promovare pe toate canalele media, nu doar la TV.

 


Autor: