News ZP Interceptor

Stire tematica: resurse umane

ziarulfinanciar : Coca-Cola va interzice reclamele pentru bauturi racoritoare pentru copii sub 12 ani

joi 09 mai 2013
Autor: Catalina Butan 08
.05.2013

Cel mai mare producator de bauturi racoritoare din lume Coca-Cola va vinde sucuri lipsite sau cu un nivel redus de calorii si va afisa numarul de calorii in partea din fata a etichetelor tuturor produselor pe care le comercializeaza in intreaga lume, actiune menita sa se opuna criticilor care asociaza bauturile dulci cu obezitatea, scrie Wall Street Journal.

Reprezentantii Coca-Cola spun ca vor interzice publicitatea produselor catre copii sub 12 ani in intreaga lume si ca vor incuraja programele sportive in fiecare tara in care opereaza.

Coca-Cola si alti producatori de bauturi dulci au fost tinta unor dezbateri privind efectele nocive ale bauturilor carbogazoase in intreaga lume.

Compania comercializeaza deja produse cu un continut redus de calorii, precum Diet Coke in intreaga lume, insa pe anumite piete, aceste produse sunt mai putin intalnite. De asemenea, Coca-Cola marcheaza numarul de calorii in partea din fata a etichetelor produselor in SUA dar si pe alte piete insa planuieste sa furnizeze aceste informatii in toate cele peste 200 tari in care opereaza.

Compania intentioneaza ca spoturile publicitare pentru produsele Coca-Cola sa fie prezente doar pe pietele unde doar 35% din public e reprezentat de copii, dupa modelul practicat in SUA.


Autor: