18 Dec 2018 - 15:38       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Un roman cheltuie anual 20 de lei pentru nici doua sticle de sampon. Care sunt marcile care intra totusi in cosul de consum?

miercuri 14 noiembrie 2012
Autor: Cristina Rosca 13
.11.2012

Fiecare roman a cumparat in acest an mai putin de doua sticle de sampon, pe care a cheltuit in medie 20 de lei. Sampoanele Head & Shoulders, Wash & Go, Els?ve sau Nivea au fost cele mai prezente in cosul de consum al romanilor, care cheltuie anual pe astfel de produse intre 395 si 400 de milioane de lei (circa 90 de milioane de euro), potrivit datelor oferite de jucatorii din piata care citeaza compania de cercetare de piata Nielsen.

Cititi articolul integral pe www.zfcorporate.ro


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu