19 Noi 2019 - 04:12       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: telefoane

Curierul național :

Un produs pe zi

marți 07 aprilie 2015
Un produs pe zi

Un produs pe ziCostin Nitu / costin
Un produs pe zi

Un produs pe ziCostin Nitu / costin.nitu@curierulnational.roRaiffeisen Bank continua diversificarea modalitatilor de plata a facturilor prin implementarea unei solutii inedite, simple si rapide, în parteneriat cu Orange România. Aceasta noua optiune permite achitarea facturilor Orange cu un singur click, prin aplicatia de internet banking Raiffeisen Online, fara a mai fi necesara  introducerea elementelor din factura. Clientii bancii, persoane fizice, utilizatori ai serviciului Raiffeisen Online, accesând meniul 'Plati facturi” sau optiunea 'Plata instant” din sectiunea 'Acasa”, pot efectua plata facturilor Orange, vizualizeaza suma de plata si valideaza codul de abonat cu un singur click, în momentul efectuarii tranzac­tiei. Solutia permite inclusiv interogarea sumei minime de plata pentru facturile restante, în scopul deblocarii apelurilor. Pe piata româneasca este o noutate absoluta, cu multiple avantaje pentru platitori:• Rapiditate crescuta si simplificarea modalitatii de efectuare a tranzactiei;• Confirmarea on-line a platii;• Eliminarea erorilor de tranzactionare, prin validarea prealabila a informatiei de catre Orange România;• Deblocarea rapida a abonamentului Orange ca urmare a facilitatii ce permite achitarea sumei minime de plata si transmiterii informatiilor catre companie în timp real.Raiffeisen Bank are în prezent peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online si un portofoliu extins de furnizori de utilitati, iar noua optiune de plata rapida a facturii aduce un plus de valoare si confort pentru toti clientii. Volumele colectate anual de banca ce reprezenta plati de facturi au atins în 2014 suma de  685 milioane de euro, iar peste 65% au fost achitate prin canale electronice.Banca pune la dispozitia clientilor sai multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), Phone Banking (Raiffeisen Direct), Mobile Banking (Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pâna la 85% mai mici decât cele de la ghiseu.



Autor:
 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu