20 Noi 2018 - 22:05       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Teamshare: 80% dintre clientii magazinelor online abandoneaza produsele din cosul de cumparaturi

marți 19 ianuarie 2016
Autor: Oana Stupinean 19
.01.2016 Doar 20% din clientii magazinelor online duc cumparaturile pana in faza finala, principalele motive pentru care romanii renunta la cosul de cumparaturi online fiind pretul, indecizia fata de achizitie, dar si lipsa detaliilor despre produs, potrivit datelor furnizate de platforma de e-commerce Teamshare. Procentul este unul similar cu cel intalnit in magazinele offline, unde clientii testeaza, probeaza si analizeaza mai multe produse inainte de a cumpara.   ?Adaugarea produselor in cos nu presupune neaparat intentia de cumparare. Multi utilizatori folosesc cosul de cumparaturi pe post de wishlist. Ei sunt inca in etapa de ?vanare a preturilor?, evalueaza alte oferte sau conditii de livrare mai rapide. Decizia vine mai tarziu, dupa ce probabil utilizatorul a adaugat acelasi produs in cosurile de pe mai multe site-uri. Odata ce utilizatorul a decis sa achizitioneze, mici obstacole, precum un formular de comanda cu doua-trei campuri in plus de completat nu duc la abandonarea cosului?, spune Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvolta platforma Teamshare.   Totusi, in perioada sarbatorilor sau de Black Friday, acest procent scade semnificativ, deoarece utilizatorii stiu ce produse doresc sa cumpere, s-au documentat inainte si doar asteapta momentul sau pretul potrivit. 
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu