20 Iun 2018 - 12:15       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Seful E-Boda: retailerii specializati in tehnologie, cum este eMag, vor pierde teren pe piata tabletelor

miercuri 24 octombrie 2012
Autor: Adrian Seceleanu 23
.10.2012

Retailerii specializati in vanzarea gadgeturilor, asa cum este eMag, vor pierde teren pe piata tabletelor pe masura ce aceasta categorie de produse devine din ce in ce mai ieftina si accesibila, a declarat intr-o conferinta de presa Alexandru Dragoiu, director general si fondator al Rosal Import-Export, companie care vinde tablete si alte produse electronice sub brandul E-Boda.

"Eu cred ca evolutia in ceea ce priveste canalele de vanzari se va intampla urmatorul fenomen: canalele de vanzari care sunt percepute ca fiind foarte competente in a vinde tehnologie - si sa luam aici eMag - au avut pentru o bucata de vreme un avantaj", a spus Dragoiu, raspunzand astfel unei intrebari adresate de ZF.

"Dar imaginati-va ca eu stiu un producator din China care are numai pe un singur model contract cu Wal-Mart (cel mai mare retailer din lume - n. red.) pentru un numar de 5 milioane de tablete pentru acest final de an. Sunt tablete care vor costa 79-89 de dolari. Ce inseamna asta? O piata mult mai avansata in care produsul a devenit commodity, si in care marketshare-ul se distribuie de la cei competenti in tehnologie la cei generalisti. Pe finalul acesta de an eu vad ca suntem la situatia in care cei super-specializati vor pierde ceva cota de piata in favoarea retailerilor de tipul Altex, Domo si Flanco iar la anul cred ca in scena vor aparea Carrefour, si Auchan si Metro pe masura ce pretul se erodeaza si adresabilitatea lui creste. Pe piata vor intra si <<vanzatorii de salam>>, cum le spunem noi".

Intrebat de ZF daca nu se asteapta sa se confrunte cu aparitia unei eventuale tablete sub brandul eMag, Dragoiu a spus ca nu l-ar mira "absolut nimic, pentru ca pe piata exista tabletele Altex, iar eMag face parte dintr-un grup, care are un brand propriu - Serioux care este prezent in eMag si Flanco. E o chestiune de focus. Asesoft (Network One Distribution - n. red.) e un distribuitor urias - are divizie de afaceri cu statul, de distributie de laptopuri, de produse proprii (?) Dintre cei patru jucatori locali, trei joaca tare pe tablete, in timp ce Serioux este intr-o zona incerta, nu stiu exact ce planuri au in lumea tabletelor dar nu m-ar mira sa aiba o a doua evaluare si sa intre foarte puternic avand aceste doua canale, eMag si Flanco".


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu