22 Iul 2018 - 09:42       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Gandul : Se modifica News Feed-ul Facebook. Schimbarile anuntate astazi de reteaua de socializare

joi 08 august 2013

Facebook a anuntat ca a modificat algoritmul in functie de care sunt afisate informatiile in News Feed (fluxul de stiri)


. In formularea lui Mark Zuckerberg, directorul executiv al companiei, pana acum sistemul nu a fost „perfect”.

De acum incolo, News Feed va raspunde la semnalele venite de la utilizatori, potrivit lui Zuckerberg. Acestia vor incepe sa vada mai des in flux informatiile fata de care au aratat interes. De exemplu, daca mesajele publicate de un prieten sunt accesate de un utilizator cu regularitate, ii vor aparea acestuia din urma mai multe mesaje publicate de acel prieten in News Feed. Totodata, algoritmul actualizat va tine cont si de numarul de Like-uri si comentarii stranse de un mesaj, pentru a vedea care sunt cele mai populare postari, care merita promovate.

Pentru cei care detin paginii pe Facebook, schimbarea inseamna ca mesajele lor organice au sanse sa fie vazute de mai multi utilizatori, chiar daca au fost publicate in urma cu cateva ore. Acestea vor reaparea in partea de sus a fluxului daca atrag noi Like-uri si comentarii.

Potrivit lui Zuckerberg, publicitarii nu trebuie sa se teama de aceasta schimbare, deoarece nu a fost modificat modul in care reclamele apar in News Feed.

Facebook sustine ca a facut aceste modificari pentru a-i scapa pe utilizatorii care nu au timp sa vada toate mesajele recente sa scape de continutul irelevant pentru ei. Daca inainte de aceasta modificare un utilizator vedea 53% din ce s-a publicat pe News Feed de la ultima sa verificare, acum va vedea 70%, sustine compania.   


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu