21 Apr 2018 - 10:47       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

România liberă : Romanii nu mai cumpara exclusiv in functie de pret

vineri 08 iunie 2012
Potrivit unei analize realizate de Sika Romania, 2 din 3 cumparatori de produse profesionale de profil aflate pe rafturile magazinelor de bricolaj sunt interesati de raportul calitate - pret, fara a se mai ghida exclusiv in functie de pret
. Dintre acestia, o parte sunt mesteri calificati care au experienta unor lucrari deja efectuate si care inteleg calitatile produselor.De asemenea, din aceasta categorie mai fac parte consumatorii finali care, fie iau decizia de achizitie in functie de recomandarea mesterilor, fie se informeaza foarte bine inainte de achizitie sau direct la raft.  Un cost mai mic al produsului ascunde de fapt un consum dublu sau triplu, care la final duce la un pret mai mare pe metrul patrat, dar si la riscul deteriorarii lucrarilor si la aparitia unor cheltuieli pentru reparatii.Sika comercializeaza in retail produse destinate sigilarilor, lipirilor si impermeabilizarilor, solutii pentru acoperisuri, reparatii, ancorari, dar si aditivi de mortare si betoane. Acestea sunt exact aceleasi produse ca si cele folosite pe santiere, fiind ambalate insa in cantitati mai mici.Solutiile din gama Sika sunt prezente in sapte retele do-it-yourself, Ambient, Artsani, Bricostore, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin si Mr. Bricolage, cat si in peste 130 de depozite si magazine de materiale de constructii.  
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu