21 Noi 2018 - 16:04       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Click : Peugeot 208: Leul rage din nou!

luni 11 iunie 2012

Un design rafinat, asa cum numai francezii sunt capabili sa o faca, un interior modificat complet si o gama de motoare pe gustul tuturor


. Astfel se descrie cel mai nou membru din familia Peugeot. Noul 208 este gata sa recucereasca segmentul de subcompacte din Europa. De curand, am avut si noi sansa sa-l testam, atunci cand a poposit in Romania.

Din cele 10 motorizari disponibile, cinci pe motorina si cinci pe benzina, noi am incercat motorul diesel de 1,6 litri si 92 de cai putere.

Cele 1.090 de kilograme, cu 110 mai putin decat vechiul 207, fac din 208 un mic atlet de cursa scurta, mai ales pentru cei care vor mereu sa plece primii de la semafor. Pe langa consumul mediu extrem de mic, de doar 3,8 litri cu care acest motor se lauda, Peugeot l-a dotat pe 208 sistemul ?start&stop".

O adevarata incantare, mai ales pentru buzunarul soferului, care face economiseste astfel litrii buni de carburant. Ne-am suit la volanul lui 208 din Capitala pana aproape de Brasov, cu o oprire pentru o sedinta foto la Castelul Cantacuzino din Busteni.

Odata scapati din aglomeratia orasului am putut sa calcam pedala de acceleratie. Consumul? Un rezonabil 5,7 la destinatie dupa ce pe serpetinele Sinaiei ne-am crezut la Campionatul de Viteza in Coasta. Tinuta de drum este una destul de buna, directia este precisa la viteze mari, iar zgomtoul specific diesel-ului nu se aude decat de la rotatii mai mari de 3500 rpm. Este poate putin deranjant volanul mic cu care este dotat Peugeot 208, insa pana la urma te obisnuiesti.

La capitolul design insa, Peugeot 208 rupe gura targului. Nimic nu mai aminteste de vechiile generatii 206 si 207. Acum liniile laterale sunt mult mai armonioase, iar grila frontala este mult mai agresiva.

In mod special ne-au placut stopurile in forma de lacrima si faptul ca numele marcii este ascuns sub luneta. Interiorul sta si mai bine, atat din punct de vedere al tehnologiei, (bluetooth, display touch screen), cat si al confortului (materiale calitative, cromate) si sigurantei (6 airbaguri, asistenta la franarea de urgenta ESP, oferite in echiparea standard).

Fisa tehnica

Motor: 1.6 l e-HDIViteza maxima: 190 km/oraConsum mixt: 3,8 litriPret (de la) 10.689 euro cu TVA*Date furnizate de producator

1 comentariu |


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu