22 Iul 2018 - 09:53       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Curierul național : PayU: In retailul online vanzarile s-au dublat fata de 2012

miercuri 14 august 2013
STUDIUPayU: In retailul online vanzarile s-au dublat fata de 2012Adrian Ungureanu / adrian
.ungureanu@curierulnational.roVânzarile în domeniul retailului online au crescut cu 141% în perioada ianuarie - iulie 2013 fata de acelasi interval al anului trecut, potrivit PayU, se arata într-un comunicat remis ieri redactiei.Raportul a fost efectuat analizând valoarea totala a produselor comandate din magazinele din retail ce colaboreaza cu PayU. În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeaza carti, produse electronice si electrocasnice, IT&C, flori, jucarii, cadouri, confectii dar si alte produse.Cresterea de 141% este justificata atât prin atragerea în portofoliul PayU a peste 200 de noi magazine din retail în ultimul an, de cresterea încrederii cumparatorilor în platile online, dar si de intrarea unor jucatori de talia Carrefour - cu primul hypermarket online ce ofera produse alimentare, cosmetice si de igiena a casei cu livrare la domiciliu - care vor influenta semnificativ piata de plati online. "Carrefour este un jucator cu un puternic impact în rândul utilizatorilor online. Este singura companie cunoscuta de majoritatea românilor care a introdus plata cu cardul online ca metoda exclusiva de plata pe site. Pentru ca acest lucru sa fie posibil, s-a implementat sistemul de refund astfel încât, daca un client comanda un produs care nu se afla pe stoc, suma aferenta este deblocata imediat, nefiindu-i retrasa de pe card. Modalitatea de implementare, alaturi de serviciile oferite si standardele stabilite de un jucator atât de mare, vor conduce inevitabil la cresterea încrederii utilizatorilor în comertul electronic în general si în plata online în special", explica Rares Florea, Online Sales Manager PayU România.Decizia de a implementa doar plata online pe www.carrefour-online.ro ar putea parea curajoasa la o prima vedere, a declarat Radu Butufei, director E-Commerce Carrefour România. "Evolutia magazinului de la lansarea sa în 15 aprilie 2013 si pâna acum demonstreaza însa ca românii nu au ezitari în a plati online daca au încredere în serviciile si produsele oferite de comerciant. Beneficiile comertului electronic pentru cumparatori sunt confortul, rapiditatea si simplitatea, dar pentru ca aceste beneficii sa fie reale este nevoie ca întreaga experienta sa se desfasoare online: informare, comanda, plata. Exact aceasta este experienta pe care o oferim clientilor nostri", a adaugat Butufei.Cresterea industriei de e-tail se manifesta însa pe toate segmentele reprezentative. Fashion continua sa fie domeniul vedeta, înregistrând o evolutie de 450%, în primul rând ca rezultat al aparitiei unui numar mare de magazine online noi. Printre segmentele cu evolutie foarte buna se numara IT&C (83%) si cadouri (70%).Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost în perioada ianuarie - iulie 2013 de 45 de euro, fata de 65 de euro în urma cu un an, explicatia rezidând în diversificarea foarte puternica a ofertei magazinelor online si în cresterea numarului acestora.
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu