22 Oct 2017 - 20:17       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima paginã * Cãutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Nestlé: Dispozitivele mobile au schimbat procesul de comunicare dintre consumatori si branduri

luni 13 februarie 2017
Autor: Bianca Dorobantu 13
.02.2017

Social media a schimbat cu totul procesul de comunicare dintre consumatori si brandurile Nestlé, unul dintre cei mai mari jucatori din industria alimentara, pentru ca permite o comunicare directa si mai eficienta intre acestia, a spus Eduard Gongonie, director de marketing si comu­nicare al Nestlé Romania.

?Dispozitivele mobile joaca cel mai important rol in favorizarea comunicarii, iar tocmai din aceasta cauza a gandi ?mobile first? este nu numai parte din procesul de digitalizare, ci un ?must have?.

Digitalizarea schimba si felul in care oamenii fac cumparaturi, iar comertul online este una dintre tendinte. Astfel, Nestlé are parteneriate cu retaileri online prin intermediul carora isi vinde produsele.

 


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu