20 Aug 2018 - 07:32       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Marcile private au luat 2% din piata de bere. In cat timp se va dubla acest procent?

miercuri 04 ianuarie 2012
Autor: Ioana David 03
.01.2012

Marcile private au ajuns la o cota de piata de 2% din piata de bere in 2010, adica la un volum de 340.000 de hectolitri, potrivit calculelor ZF pe baza datelor firmei de cercetare Canadean. Acestea sunt primele informatii care apar despre vanzarile de private label in piata de bere, in conditiile in care la nivelul intregii piete de retail, marcile private isi continua ascensiunea si ar putea ajunge la un rulaj de 1 mld. euro.

In 2010, vanzarile de bere au fost de 17 mil. hectolitri, iar in primele zece luni ale anului, industria a avut un avans de 2%.

Cele mai bune luni din acest an au fost septembrie si octombrie, cand cresterea a fost de 14%, respectiv de 12%. Posibilele explicatii pentru aceasta evolutie sunt vremea calda si competitia fotbalistica europeana UEFA Champions League, berea fiind in mod traditional asociata cu fotbalul.

Piata locala de bere este evaluata de Ernst & Young la aproape 1,8 mld. euro (valoare care include TVA), 72% din consum realizandu-se acasa, o situatie incurajata si de faptul ca Romania este una dintre putinele piete unde berea la PET detine o cota de aproape 50% din industrie.


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu