19 Sep 2018 - 21:25       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Marcile private au ajuns la 15% din piata de mezeluri

joi 21 ianuarie 2016
Autor: Madalina Panaete 20
.01.2016

Marcile private ale marilor retele de magazine au ajuns sa reprezinte cumulat 15% din vanzarile de carne procesata, o categorie care include produse precum salam, carnati sau crenvursti si care se ridica la 3,6 mld. lei anual.

?Marcile private detineau in 2014 un procent de 14,8% in volum si 12,9% in valoare in totalul pietei de carne procesata?, a spus Simona Stoica, statistician in cadrul companiei de cercetare de piata Vektor Marktforschung.

Astfel, marile retele de magazine au ajuns sa domine si unul din cele mai mari segmente din piata alimentara, romanii fiind mari consumatori de mezeluri.

In 2014, s-au consumat aproape 140 de milioane de kilo­grame de carne procesata in Romania, adica echi­valentul a zece bucati de salam de 250 de grame per capita lunar, conform calculelor ZF.

Marcile private au ajuns sa puna presiune si pe segmentul de mezeluri dupa ce au ?cucerit? si piete precum lactatele sau uleiul.

Insa, chiar daca marcile ?no name? au impreuna o cota importanta din piata, brandurile romanesti cu traditie con­tinua sa ocupe locuri importante pe acest segment. Branduri precum Cris-Tim sau Fox, detinute de antre­pre­nori locali, ocupa urmatoarele locuri in clasament.


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu