21 Iul 2018 - 10:46       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Magazinele online sunt cel mai nou pariu al retailerilor de moda, care vor o felie din piata de 200 mil. euro

vineri 18 martie 2016
Autor: Cristina Rosca 17
.03.2016

Patru din zece romani care au facut anul trecut shopping online au cumparat haine de pe internet, moda fiind segmentul cel mai important dupa numarul de cumparatori.

Brandurile de profil au simtit afinitatea consumatorilor locali pentru fashion si au decis sa profite de faptul ca romanii inteleg si folosesc tehnologia, astfel ca in ultimii ani nume noi dar si branduri vechi, ?cu greutate?, au intrat in aceasta hora cu o miza de circa 150-200 de milioane de euro.

ZOOT, answear.com si Uterque (parte din grupul Inditex, proprietarul Zara) sunt doar cateva dintre bran­durile care au atacat piata online de moda din Romania in ultimul an. Toate vorbesc despre potentialul pietei si despre cata importanta acorda romanii felului in care arata.

Gigantul spaniol Inditex, liderul mondial al pietei de moda, care detine in portofoliul nume precum Zara, Bershka sau Pull & Bear, a ales sa aduca cel de-al optulea sau brand (singurul care lipsea din Romania) intai online si apoi sa deschida primele magazine. Aceasta este o prima mutare de acest gen, pe o piata unde miscarea este in sens invers.

Spaniolii au fost insa incurajati de evolutia vanzarilor online pentru celelalte branduri. Operatiunile online au ajuns sa contribuie cu 7-8% la vanzarile de aproape 300 mil. euro in Romania ale grupului Inditex, liderul pietei locale de moda, potrivit surselor Business Magazin.

 
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu