26 Iun 2017 - 06:43       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Lidl: Mediul online functioneaza ca o platforma de feedback. "Am creat un formular de contact pe Facebook prin care clientii ne pot trimite sesizari."

marți 14 februarie 2017
Autor: Bianca Dorobantu 14
.02.2017 Mediul online este folosit atat ca un mijloc de promovare, cat si ca un mijloc de comunicare directa cu clientii Lidl, al treilea retailer de pe piata. Online-ul este utilizat si ca o platforma de feedback, de natura sa creeze interactiune intre consumatori si companie in timp real.

Prin intermediul social media, clientii Lidl primesc informatii despre produsele sau ofertele din magazine. Lidl este prezent pe Facebook, unde are si cel mai mare numar de aprecieri, 1,8 milioane, pe Instagram, unde are peste 26.000 de fani, pe Twitter, LinkedIn si YouYube.

In acelasi timp, si clientii Lidl pot folosit pagina de Facebook a companiei pentru a trimite diferite mesaje, sugestii sau nemultumiri, la care li se raspunde intr-un interval de o ora. Pe de alta parte, site-ul Lidl.ro este vizitat lunar de aproape 3 mi­lioane de oameni. "Totodata, am creat o aplicatie sub forma unui formular de contact pe care il punem la dispozitia fanilor paginii oficiale de Facebook.

 


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu