22 Iul 2018 - 06:06       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

România liberă : Hatchback-urile luxoase 2012

marți 07 august 2012
Audi A3 2012 Cea de-a patra generatie Audi A3 reprezinta o evolutie destul de discreta fata de precedenta generatie, continuand un stil considerat de succes, dar cu adaptarea noii imagini de marca Audi
. Farurile sunt inguste, cu o forma deja cunoscuta de la Audi A1 si dispun de LED-uri, incadrand grila hexagonala de mari dimensiuni, in timp ce stopurile orizontale amintesc de Audi A6.Aspectul general inspira robustete, la fel ca generatia precedenta, dar designerii mai ofera si posibilitatea personalizarii printr-un pachet S-Line, care presupune spoilere mai agresive, dar fara a denatura linia simpla si familiara a masinii. Oricum, farurile cu lumini de pozitie LED ii confera noului Audi A3 un look inconfundabil, nu doar pentru fanii marcii.Versiunea de caroserie cu 3 usi, care are un gabarit corect pentru clasa compacta: lungime de 4,23 metri, latime de 1,77 metri si o inaltime de 1,42 metri, ceea ce inseamna o evolutie de numai 1,2 cm ca lungime fata de precedentul Audi A3. De asemenea, ampatamentul de 2,6 metri este cu doar 2,3 cm mai mare decat al vechiului A3.Noul Audi A3 este primul model care utilizeaza noua platforma modulara MQB, care se va regasi si sub caroseria lui Volkswagen Golf 7, unul dintre avantajele lui A3 fiind reducerea greutatii - de exemplu, versiunea de baza A3 1.4 TFSI are o masa proprie de numai 1.175 kg, cu 80 kg mai putin decat precedenta generatie. Inginerii au apelat la solutii precum realizarea aripilor fata si a capotei motorului din aluminiu, dar si la noi tehnologii de modelare a otelului pentru diverse componente ale structurii caroseriei.Audi A3 beneficiaza de trei motoare, doua pe benzina si unul diesel: 1.4 TFSI dezvolta 122 CP si un cuplu maxim de 200 Nm/1.500 rpm, fiind cuplat cu o cutie manuala cu 6 trepte; performantele sunt de 9,3 secunde pentru 0-100 km/h, iar viteza maxima se cifreaza la 203 km/h; consumul mediu anuntat este de 5,2 litri/100 km, iar emisiile CO2 de 120 g/km. 1.8 TFSI dezvolta 180 CP si un cuplu maxim de 250 Nm, fiind cuplat cu o cutie automata S-tronic, cu 7 trepte si dublu-ambreiaj; performantele sunt de 7,2 secunde pentru 0-100 km/h, iar viteza maxima se cifreaza la 232 km/h; consumul mediu anuntat este de 5,6 litri/100 km, iar emisiile CO2 de 130 g/km. 2.0 TDI dezvolta 143 CP si un cuplu maxim de 320 Nm/, fiind cuplat cu o cutie manuala cu 6 trepte; performantele sunt de 8,6 secunde pentru 0-100 km/h, iar viteza maxima se cifreaza la 216 km/h; consumul mediu anuntat este de numai 4,1 litri/100 km, iar emisiile CO2 de 106 g/km.   Alfa Romeo GiuliettaGiulietta marcheaza revenirea in forta pe segmentul compact al marcii Alfa Romeo. Dupa 147, care are dimensiuni de subcompacta in comparatie cu Giulietta, cei de la Alfa Romeo au facut o mica pauza pe acest segment. Noroc cu platforma C-EVO dezvoltata de Grupul Fiat! Odata cu debutul lui Bravo si crearea lui Lancia Delta, a venit randul celor de la Alfa Romeo sa profite de aceasta platforma, respectiv sa o modifice astfel incat sa nu o recunoasca nimeni.Versiunea Quadrifoglio Verde a lui Giulietta este echipata cu o motorizare noua pentru Fiat Powertrain Technologies, 1750 TBI. Asa cum spune si numele, propulsorul are o cilindree de 1.750 centimetri cubi, iar performantele sunt optimizate prin utilizarea unei turbine, a unui sistem de distributie variabila si a sistemului de injectie directa. Rezultatul este foarte bun - 235 CP la 5.500 rpm si 300 Nm la 4.500 rotatii pe minut. Raportul putere/litru este cel mai bun din istoria Alfa Romeo, in timp ce raportul cuplu motor/litru este cel mai bun din intreg segmentul compact.Alfa Romeo anunta un consum mixt de 7,6 litri la suta pentru aceasta versiune de motorizare a lui Giulietta. Consumul urban este titrat la 10,8 litri la suta, in timp ce consumul extraurban este anuntat la 5,8 litri la suta. Singurele compacte cu caracteristici similare care sunt mai economice decat Giulietta sunt Seat Leon FR, Volkswagen Golf GTI si Peugeot 308 GTi.Giulietta este capabila sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 6,8 secunde. Adica Giulietta este la fel de rapida ca Ford Focus ST, un model cu 30 CP in plus si cu un motor cu cinci cilindri in linie si o capacitate de 2.522 centimetri cubi.  Volvo V40Suedezul face o excelenta prima impresie, cu stilizari si unghiuri care il fac sa arate mai interesant decat tiparele clasice de hatch. Capota joasa (sub care se ascunde si un airbag), parbrizul oblic si plafonul lasat ii dau mai multa atitudine decat are orice hatch obisnuit.Spatele denota si el mult caracter, facand masina sa arate bine intr-un segment in care formele sunt dictate de nevoia de practic.Pentru inceput va primi trei dieseluri - unul de 1,6 litri cu 115 CP (D2) si o pereche de motoare de 2,0 litri cu 150 CP (D3) si 177 CP (D4), completate de doua motoare pe benzina cu patru-in-linie de 1,6 litri - preluate din gama EcoBoost de la Ford -, care vor avea 150 CP (T3) si 180 CP (T4). Si va urma si un T5 de cinci-in-linie si 254 CP.
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu