15 Oct 2018 - 20:20       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Gandul : Cum te-ar putea ajuta o bautura carbogazoasa sa pierzi in greutate

vineri 19 octombrie 2012

Producatorul gigant de bauturi racoritoare Coca-Cola se afla in parteneriat cu o companie farmaceutica franceza pentru lansarea unei game de bauturi pentru frumusete despre care pretinde ca ajuta la pierderea in greutate si aduce alte beneficii pentru sanatate


.

Mai tarziu in aceasta toamna, Coca-Cola si producatorul de medicamente Sanofi vor incepe vanzarea marcii Beautific Oenobiol ca parte dintr-o campanie pilot ce va acoperi un numar limitat de magazine din Franta, informeaza Daily Mail, citat de Mediafax.

Potrivit unui raport Wall Street Journal, gama de patru bauturi Oenobiol va contine apa minerala, suc de fructe si aditivi nutritivi.

Conform descrierii ce va aparea pe ambalaje, produsele "ajuta la intarirea firului de par si a unghiilor, la pierderea in greutate si la cresterea energiei".

Cele doua companii au confirmat decizia dupa scurgerea unor informatii apartinand sindicatelor Sanofi, conform carora muncitorii ar fi fost nemultumiti de faptul ca producatorul farmaceutic a inceput sa vorbeasca de bauturi pentru frumusete la numai o luna dupa ce a anuntat planurile de reducere a anagajatilor la un numar de 900.

Anuntul lansarii a fost facut in contextul in care Coca-Cola incearca sa creasca vanzarile in Europa si in care, asemenea competitorului Pepsi, lanseaza mai multe bauturi cu un continut redus de calorii.

Mai devreme in acest an, filiala producatoare de bauturi din Franta a lansat varianta Sprite cu stevia, un indulcitor natural fara calorii, dupa ce in 2010 a introdus Fanta cu stevia.

Sanofi, un producator de medicamente cu sediul in Paris, a cumparat Laboratoire Oenobiol in 2009, o companie care produce suplimente nutritionale pentru piele si ingrijirea parului.

Pentru Sanofi, intrarea pe piata bauturilor pentru frumusete este legata de incercarile continue de a-si creste oferta de produse fara prescriptie medicala pentru a compensa diminuarea veniturilor, cauzata de competitia cu producatorii de medicamente.

Intra in comunitatea Facebook Gandul, locul unde ziarul vorbeste cu tine

  Tweet
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu