17 Sep 2019 - 17:29       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Cum sa nu cumperi tot ce ti se baga pe gat/ de Ziarul de duminica

vineri 19 iulie 2013
Autor: Ziarul de Duminica 18
.07.2013

Doru Marculescu

Ajunge!

Ghidul incomod al cumparatorului modern

(Curs intensiv despre antivanzari)

Cum sa faci fata cu succes unui agent de vanzari uns cu toate alifiile

si cum sa-i eviti pe ticalosii care vor sa ti-o traga cu orice pret fara pic de alifie

eLiteratura

 

?Aceasta nu este o carte ANTI vanzari. DECLAR O DATA PENTRU TOTDEAUNA: ACEASTA ESTE O CARTE DESPRE ANTIVÂNZARI. Adica despre acele vanzari care ne chinuie si ne terorizeaza, acele vanzari pe care nu le solicitam, ba chiar le evitam. Adica vanzarile sub presiune, vanzarile inselatoare, vanzarile manipulatoare, vanzarile nedorite, vanzarile insistente, vanzarile de rebuturi si vanzarile pe care nu ni le permitem.?

Doru Marculescu este General Manager at Infoturism Media. Posesor al unei diplome de inginer, al unui Certificat Profesional in Management si al unui MBA, Doru Marculescu si-a completat pasiunea pentru turism prin obtinerea in cursul acestui an a Brevetului de turism si a Atestatului de Ghid National, ca o evolutie fireasca a coordonarii eficiente a principalului site de turism din Romania ? www.infoturism.ro.

Trecand de la experienta businessului personal la cea a multinationalelor, de la cariera de Regional Manager la cea de Director General, de la vanzari si negocieri catre consultanta si training, s-a stabilizat in cele din urma in industria turismului careia ii prognozeaza un boom, de altfel mult asteptat, in urmatorii ani.

?Trecand peste limbajul argotic, Ajunge ? cursul antivanzari al lui Doru Marculescu ? este o carte Mare, care va fi citita de generatii de oameni de vanzari si de consumatori. Ei, bine, chiar daca si tu ai gandit la fel despre anumite situatii descrise in carte, poate ca nu ai avut autoritatea, determinarea sau curajul sa o spui.

Sper ca, in cele din urma, aceasta carte sa schimbe modul de gandire al departamentelor de vanzari, al consumatorilor si al marilor companii, in general.

Ajunge va reaminti oamenilor de vanzari, inca o data, daca mai era nevoie, celebra fraza a lui Ogilvy: Consumatorul nu e prost, e nevasta ta!? - Anatoli Ciucurovschi, Managing Director, Brandbuilders.


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu