20 Noi 2018 - 15:26       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Gandul : Cum arata "reteta" din spatele celor mai de succes reclame

luni 20 aprilie 2015
foto: captura video YouTube Tweet 0 Comenteaza 0 Email Adresa de e-mail la care vrei sa primesti STIREA atunci cand se intampla Aboneaza-te

Chipotle - The Scarecrow

Pentru a atrage atentia asupra angajamentelor sale in zona sustenabilitatii, Chipotle si agentia de publicitate Creative Artists Agency a realizat un film de animatie de 3 minute, despre o sperietoare de ciori, care evadeaza dintr-un regim "totalitar" asemanator celui din filmul "1984", pentru a cauta un produs proaspat


. Clipul video a insotit un joc video, care le ofera utilizatorilor mancare gratuita, in schimbul sustinerii sperietorii de ciori in misiunile sale.

Campania Scarecrow a celor de la Chipotle a primit premiul "Best in Show" pentru "promovarea dincolo de campanie", in cadrul MIXX Awards. Clipul a inregistrat 5 milioane de vizualizari pe YouTube in prima saptamana si acum a ajuns la 14 milioane vizualizari. Jocul pentru mobil a fost descarcat de 650.000 de ori. Intreaga campanie a generat 18,4 milioane conversatii pe 17 platforme sociale. MIXX Awards si seful agentiei R/GA, Nick Law, a explicat succesul Chipotle: "Combina tot ce are mai bun Hollywood-ul cu industria jocurilor video. O poveste interesanta si o experienta inedita a jocurilui, dominata de o sensibilitate rara, care transmite un mesaj puternic".

Inkadate Village - Rice-Code

Inkadate, un sat din nord-estul Japoniei, a depins dintotdeauna de productia de orez, principala sa sursa de venit. De la an la an, japonezii consuma insa tot mai putin orez. Hakuhodo, o agentie de publicitate, a dorit sa scoata in evidenta adevarata "arta" a agricultorilor, care cultiva orez de culori diferite. O aplicatie denumita Rice Code le permite utilizatorilor sa scaneze campurile, intocmai ca un cod QR, pentru a cumpara orez.

Inkadate a inceput sa atraga atat de multi turisti, peste 250.000 in total, incat guvernul a decis sa construiasca o noua gara. Marla Skiko, EVP si director de inovatie digitala la SMG Multicultural, a declarat ca aceasta campanie a reprezentat imbinarea perfecta intre arta si stiinta, devenind un motor de interactiune. "Campania a functionat deoarece echipa le-a permis clientilor sa admire, sa surprinda si sa cumpere un produs frumos, disponibil exclusiv pe terminalele mobile", a spus Marla Skiko.

Nike - SB App

Nike a colaborat cu agentia de publicitate R/GA pentru a crea aplicatia SB, care vizeaza o comunitate pretentioase: cea a skateboarderilor. Aplicatia se concentreaza asupra unui "Trick Tee", in care utilizatorii pot posta filmulete cu cascadoriile lor, facute cu ajutorul skateboardului.

In primele patru luni de la lansarea aplicatiei, 60.000 de utilizatori au incarcat clipuri si au jucat peste 10.000 de jocuri SKATE. In cadrul premiilor MIXX Awards, Nike a obtinut premiul "Branded Utility". Michael Lebowitz, fondatorul si directorul executiv al firmei Big Spaceship, a declarat: "Nike a creat o compilatie de trucuri cu skateboardul. Prin acest demers, skaterii au simtit ca au o valoare mai mare si stradania lor este respectata. Este combinatia optima a unei platforme de educatie cu o antologie culturala".

Coca-Cola - "America is Beautiful"

In cadrul Super Bowl 2014, Coca-Cola a desfasurat campania "America is Beautiful". Aceasta se centreaza asupra unui clip controversat, in care cantecul America the Beautiful este fredonat in sapte limbi. Pe masura ce social media s-a autosesizat cu privire la campania Coca-Cola, compania a personalizat numeroase versiuni ale clipului, trimitandu-le catre comunitatile de LGBT, nativ americani, parintii interrasiali si alte categorii.

Coca-Cola a trimis peste 87 milioane clipuri personalizate. David Roman, vicepresedintele si directorul de marketing al Lenovo, a spus ca aceasta campanie "induce fericirea". "Coca-Cola nu a fost nevoita sa se apere online, deoarece fanii companiei au reactionat in apararea brandului", a adaugat Roman.

Giraffas - The Goal Screen

Giraffas este unul din cele mai importante lanturi de restaurante fast food din Brazilia si a avut o contributie majora la infuzia de fani ai fotbalului, care a marcat Cupa Mondiala din 2014.

Agentiile sale de publicitate, TBWA si Mood, au creat The Goal Screen, o aplicatie care foloseste functiile smartphone-ului pentru a pune la cale un joc de fotbal. Jocul de fotbal a generat o crestere cu 13% a vanzarilor Giraffas la nivelul Braziliei, iar aplicatia a fost descarcata de peste 40.000 de ori. Circo Sarmiento, directorul executiv de creatie al companiei Dieste, a declarat: "The Goal Screen este unul din cazurile rare in care un brand QSR (din domeniul alimentar) isi atrage clienti dincolo de produsele sale fast food. Jocul redefineste modul in care poti folosi un gadget si tine audienta conectata la "microbul fotbalului"".

Citeste si Dan Bilzerian, „Regele Instagram-ului”, obligat sa apara intr-o reclama despre utilizarea responsabila a armelor Citeste si O reclama s-a transformat intr-un experiment social emotionant Citeste si Ce face astazi Ghita Ciobanul, cunoscut romanilor dupa ce a aparut intr-o reclama la telefonia mobila
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu