19 Mai 2012 - 18:09       

 
Navigator 

Ghid Gastronomic 

La restaurant

Căutare 


Albume foto 

Ghid gastronomic
Album: Ilustratii

 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Cotidianul : Consumul de lapte imbunatateste memoria

Thursday 02 February 2012
Recent, cercetatorii au ajuns la concluzia ca laptele imbunatateste capacitatea de memorare
. Cercetatorii de la Universitatea din Maine, Statele Unite, sustin ca persoanele care consuma lapte cu regularitate, dar si alte produse derivate, cum ar fi iaurt, branzeturi sau chiar inghetata, au rezultate mai bune in ceea ce priveste capacitatile intelectuale, scrie realitatea.net, care citeaza Daily Mail. Nu mai putin de 972 de persoane au fost chestionate cu privire la obiceiurile alimentare. Ulterior, acestia au fost supusi unor serii de teste de memorie. Subiectilor, cu varste cuprinse intre 23 si 98 de ani, le-au fost testate, apoi, capacitatea de concentrare si memorare, dar si abilitatea de a invata. Rezultatele testului au aratat ca persoanele care consumau preparate din lapte de cel putin cinci-sase ori pe saptamana au avut rezultate mai bune, spre deosebire de cele care consumau produse lactate ocazional.
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

           
Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu