26 Iun 2017 - 06:30       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Ziarul Financiar : Coca-Cola implica artisti, vloggeri si vedete in campanii pentru a atinge cat mai multe categorii de consumatori

luni 30 ianuarie 2017
Autor: Bianca Dorobantu 29
.01.2017

Mediul digital reprezinta o investitie pe termen lung pentru Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare, dar si un mijloc de a exersa ideile in materie de online, au spus reprezentantii companiei.  

?Digitalul este o componenta esentiala, care a schimbat modul in care facem business. Iar aceasta schimbare a adus dupa sine si o reorganizare interna. In ultimii ani ne-am extins echipa cu specialisti in social media?, au spus reprezentantii companiei..

De la campanii, la crearea de aplicatii, seriale web sau platforme de continut, Coca-Cola este un brand vizibil in online, pe Facebook, Insta­gram, fiind si primul brand prezent pe Snapchat. Pe Instagram, de pilda, Coca-Cola are 1,7 milioane de fani, mesajele de pe Face­book ajung la  4,8 milioane de utilizatori saptamanal, iar pe Snapchat acestea ajung la peste 8.000 de oameni zilnic, potrivit reprezentantilor companiei, care insa nu au dat detalii despre bugetul alocat comunicarii in social media.


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu