22 Sep 2018 - 10:54       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Curierul național : Ce industrii folosesc cel mai mult sisteme profesioniste de e-commerce

miercuri 03 februarie 2016
Ce industrii folosesc cel mai mult sisteme profesioniste de e-commerceAdrian Ungureanu / adrian
.ungureanu@curierulnational.roIT&C-ul este lider detasat în topul industriilor din România în care se folo­sesc sisteme profesioniste de e-commerce, urmat de  sectorul materialelor de constructii -  în special segmentul business to business -, fashion si produse cosmetice, potrivit unui studiu realizat de Teamshare, care subliniaza faptul ca, în prezent, peste doua treimi din companiile mari folosesc deja platforme integrate.Cele trei domenii care domina topul sunt urmate imediat de sectorul auto&accesorii auto, respectiv sportul, si acestea având o rata mare de adoptie a platformelor integrate de e-commerce.În prezent, datele Teamshare arata ca peste doua treimi dintre marile companii folosesc deja platforme integrate, care le ofera un sistem complet de comert electronic, ce permite în timp real gestiunea de stocuri, preturi sau proces de facturare. În schimb, procentul scade dramatic în sectorul IMM-urilor, desi timpul si costul de implementare sunt cu mult mai mici decât în cazul marilor companii cu procese complexe. ”Totusi, am observat ca, raportat la numarul total al companiilor care implementeaza sisteme integrate, IMM-urile au o rata de adoptie sustinuta a acestor solutii, ceea ce denota faptul ca tot mai multe companii mici si mijlocii au început sa vada bene­­ficiile folosirii platformelor integrate de e-commerce. Practic, efectele unui astfel de software sunt majore, cu implicatii în toate departamentele companiei, de la omul de vânzare sau departamentul de call center, pâna la financiar si firma de curierat”, a declarat, într-un comunicat remis redactiei, Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvolta platforma Teamshare.Potrivit acestuia, prin implementarea unei platforme integrate de e-commerce, procesul de comanda se simplifica simtitor. Astfel, în câteva minute, comanda este confirmata, factura este procesata, se emite AWB-ul, iar pachetul poate pleca în aceeasi zi catre client. Asta în conditiile în care toate procesele sunt automate si nu mai este necesara interventia operatorului uman decât pentru a ambala pachetul scos la livrare.”Platforma integrata presupune stocuri actualizate în timp real, operativitate în procesarea comenzilor si scalabilitate, iar toate acestea se reflecta în calitatea serviciilor adiacente oferite clientilor, alaturi de produsele livrate. Desi integrarea este un proces invizibil consumatorului sau vizitatorului unui site, în timp efectele benefice se vor vedea. Când un site livreaza peste 98% dintre comenzi fara a avea pro­bleme de stoc, este evident ca în back-office sunt procese automa­tizate, iar în timp consumatorul va resimti acest lucru. Este suficient sa ne uitam la cel mai mare site de retail din România si vom întelege exact care sunt beneficiile”, explica Marius Panait.Mai mult, spune Managing Partner-ul Entelion Software, magazinele online ce folosesc platforme integrate de e-commerce îsi reduc costurile cu 15% sau chiar 25%. Astfel, implementarea platformei reprezinta, de fapt, o investitie ce se recupereaza înca din primele sase luni si se poate vorbi chiar de un profit la scurt timp de la folosirea acestei solutii.
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu