14 Noi 2018 - 21:50       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Gandul : Cati romani din mediul urban utilizeaza televizoare inteligente

vineri 21 august 2015
--> Tweet 0 Comenteaza 0 Email Adresa de e-mail la care vrei sa primesti STIREA atunci cand se intampla Aboneaza-te

Televizoarele inteligente sunt cele mai cunoscute si au cel mai mare grad de adoptie


.

Urmatoarele clasate, serviciile de stocare in cloud sunt utilizate de aproape 10% dintre romanii din mediul urban, dar procentul creste la 25% pentru cei intre 18 si 24 de ani.

Pe locul al treilea in top se situeaza platile realizate de pe mobil, insa doar aproximativ 1 din 20 de romani din mediul urban realizeaza plati "in miscare", insa de trei ori mai multi si-ar dori sa o faca. Utilizatorii se dubleaza in randul tinerilor intre 18 si 24 de ani.

Rezistenta cea mai mare in utilizare este intalnita tot in randul platilor de pe mobil (18%), dar si in randul autentificarii biometrice (18%). Putin peste doua procente au folosit pana in prezent acest tip de autentificare, in vreme ce 14% ar folosi-o, iar aproape doua treimi nici nu au auzit de ea.

Dupa smart TV, produsul care se bucura de cea mai mare popularitate in perioada aceasta este smartwatch. In randul utilizatorilor de internet din mediul urban, gradul de utilizare pentru ceasurile inteligente este sub 2%. Totusi, 34% dintre cei chestionati si-ar dori un astfel de dispozitiv.

"Ceasurile inteligente si accesoriile pentru fitness si sport au crescut in importanta in Romania in utlimele luni, drept urmare incepand din aprilie 2015 am inceput monitorizarea vanzarilor lor lunar in panelul nostru de retail. Desigur, piata este inca la inceput si exista potential de dezvoltare pe toate canalele de vanzare", a declarat Ileana Tilvan, Head of Digital, Retail and Technology Client Service.

Studiul a fost realizat de GfK Romania pe un esantion de 573 de respondenti din mediul urban, cu varsta de peste 15 ani, in perioada 27 aprilie - 15 mai. Metoda folosita este cea a interviurilor fata in fata si are o marja de eroare de 3%.

GfK Romania este prezenta pe piata din Romania de peste 14 ani. Anul trecut, compania a avut o cifra de afaceri de 16,2 milioane euro. Activitatile GfK Romania sunt structurate in doua sectoare, Consumer Choices si Consumer Experiences.

Citeste si Cel mai cunoscut site pentru aventuri extraconjugale a fost spart de hackeri. Datele a circa 32 de milioane de utilizatori au fost publicate Citeste si REACTIA autoritatilor romane dupa ce seful Telekom a acuzat ca a semnat si stampilat 20.000 de pagini de documente pentru un proiect Citeste si Te ASCULTA tot timpul. Noile procesoare Intel permit pornirea computerului prin comenzi vocale
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu