22 Iun 2018 - 20:04       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

România liberă : Black Friday, o vanatoare de chilipiruri de 50 milioane euro

marți 27 noiembrie 2012
Site-uri de vanzari online blocate din cauza traficului, o campanie dusa in prelungiri (sambata si duminica), cozi in magazine si o lista tot mai lunga de comercianti participanti (mai nou, un administrator de fonduri mutuale si un site de matrimoniale) - iata cateva selectiuni din atmosfera Black Friday 2012
.  Discounturi de 30-70% puteau fi intalnite frecvent vineri, la fel site-uri blocate in primele ore ale diminetii pentru principalii retaileri parti­cipanti. S-au vandut bine electrocasnicele mari, laptopurile, telefoanele mobile, orice avea agatat convingator mesajul 'promotie", 'reducere", 'chilipir". Comerciantii au incercat sa scape de stocuri mai greu vandabile si sa faca loc pentru noile tentatii de sarbatori, bifand si ocazia unei promovari gratuite, cumparatorii au gasit ocazia de a cheltui o parte din banii econo­misiti in ultimul an de teama crizei. Intalnirea fericita a cererii si ofertei da consumatorului ocazia sa contemple adaosurile comerciale practicate, in ideea ca de Black Friday acestea se contracta pana la zero.Altex a vandut in cele trei zile de campanie Black Friday, impreuna cu Mediagalaxy, produse de 15 milioane euro, iar Flanco - de circa 12,1 milioane euro, au anuntat retailerii.'In topul vanzarilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, masinile de spalat, urmate de laptopuri si tablete. Din cele trei zile de vanzari, cel mai mare volum a fost inregistrat in prima zi, pe 23 noiembrie, cand vanzarile au ajuns la 6 milioane de euro", a comunicat Altex, intr-un comunicat. La Flanco,  cele mai cautate produse au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, masinile de spalat si produsele electrocasnice incorporabile. Iulian Stanciu, seful eMAG, miza la randul sau pe vanzari de 15 miloane euro la incheierea campaniei. Un rezultat perfect posibil de vreme ce vineri la, ora 14, compania vanduse deja 100.000 de produse in valoare de 10 milioane euro. Unii au incercat sa fure startul: Domo a demarat, de pilda, promotiile de la inceputul saptamanii si le-a men­tinut pana vineri, 23 noiembrie.Daca bancile au lipsit din campanie (cam greu de aprobat un credit intr-o singura zi), administratorii de fonduri au incercat sa prinda trenul, desi reducerile au fost doar simbolice (Certinvest a renuntat la comisionul de subscriere pentru investitorii intrati in fondurile sale vineri). Pe lista participantilor am zarit chiar si un site de matrimoniale care a oferit de Black Friday (sau Blind Friday?) reduceri la abonamente. Valoarea medie a cosului de cumparaturi n-a fost deloc simbolica avand in vedere produsele-vedeta. La EvoMAG, de pilda, acesta a fost de 220 euro, potrivit declaratiilor oferite pentru gandul.info.  
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu