23 Aug 2017 - 09:23       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Jurnalul Național : Barbatii romani tot mai interesati de produsele cosmetice

miercuri 11 mai 2016
(adsbygoogle = window
.adsbygoogle || []).push({});

Barbatii din Romania sunt tot mai mult interesati sa arate bine si sa se ingrijeasca cu produse cosmetice exclusive, conform studiilor de piata efectuate, acesta fiind si argumentul pentru lansarea unor produse de epilare speciale si produse solare dedicate doar acestora. "Studiile de piata au aratat ca barbatii din Romania manifesta un interes mult mai mare pentru modul in care arata si se ingrijesc. Pentru prima data, produse solare dedicate lor, produse pentru barbati si de asemenea, produse de epilare speciale pentru barbati. Este o noutate pe care as dori sa o mentionez", a declarat marti Ioana Borza, manager de marketing al producatorului de cosmetice Farmec. Produsele de protectie solara marca Farmec, inclusiv cele masculine, vor fi lansate saptamana viitoare, a precizat pentru AGERPRES Lina Dragos, purtator de cuvant al companiei Farmec. Farmec va continua modernizarea gamei de produse si lansarea de produse noi. "În primul semestru al acestui an am avut trei lansari de produse: modernizarea gamei Gerovital Plant, gamei Farmec, produse depilatoare lider de piata si suntem in proces de implementare a noilor produse din noua linie solara Gerovital Sun. Deci, intr-un interval de sase luni venim in intampinarea consumatorilor cu trei linii de produse noi si procesul va continua. Pot sa spun ca ele au fost foarte bine primite de catre consumatori", a explicat Ioana Borza. Compania Farmec are in portofoliu aproximativ 700 de produse, care se comercializeaza in peste 23.000 de locatii. Cel mai nou magazin Farmec a fost inaugurat marti la Sibiu, fiind vorba de o investitie de 40.000 de euro. Magazinul de la Sibiu este al saptelea din reteaua companiei. Pana la finalul anului, Farmec intentioneaza sa mai deschida patru magazine proprii in Romania, din care unul va fi in Bucuresti si sa reamenajeze toate magazinele existente. Consumatorii care intra in magazinele Farmec pot sa faca teste dermatologice, beneficiaza de consiliere de specialitate si de carduri de fidelitate. În luna aprilie, Gerovital s-a plasat pe primul loc in categoria Branduri romanesti, in cadrul Galei Valori de Romania, organizata de revista Biz si Unlock Marketing Research. Este a doua distinctie de acest tip primita anul acesta de brandul Gerovital, dupa ce in luna ianuarie brandul a obtinut titlul de Superbrand 2015 in cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania. Producatorul roman de cosmetice Farmec SA Cluj-Napoca are acreditari internationale ale proceselor de fabricatie si comercializeaza produsele din portofoliu in peste 30 tari. AGERPRES


Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu