19 Sep 2018 - 22:21       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Gandul : BLACK FRIDAY 2014. Vinerea Neagra, o amagire? Ce spune un expert american

miercuri 19 noiembrie 2014
--> Tweet 0 Comenteaza 0 Email Adresa de e-mail la care vrei sa primesti STIREA atunci cand se intampla Aboneaza-te

BLACK FRIDAY 2014


. „Retailerii au aceleasi oferte de Black Friday. Consumatorii ar fi putut profita de ele si in 2013”, a declarat Matthew Ong, analist NerdWallet. Cercetatorii au examinat 27 de reclame pentru Black Friday si au descoperit ca 25 din retaileri au promovat aceleasi produse la preturi similare celor din 2013. De exemplu, Office Depot vinde o imprimanta Brother cu 349,97 dolari - aceeasi oferta din 2013, desi tehnologia de fabricatie este veche de un an, scrie CNBC.

Alteori, retailerii manipuleaza ofertele de Black Friday, comparandu-le cu preturile sugerate de producatori. Magazinul Sears ofera un televizor Samsung de 55 inci cu 599,99 dolari, fata de pretul de lista al producatorului, care ajunge la 1.199,99 dolari. Cercetatorii au descoperit insa ca in ajunul Black Friday, acelasi televizor era comercializat cu 807,49 dolari.

Potrivit studiului NerdWallet, 81% dintre barbati vor face achizitii de Black Friday, comparativ cu 74% dintre femei. „Black Friday se refera in mare parte la produsele electronice, asta cauta oamenii”, a spus Ong. Expertul le recomanda consumatorilor sa fie atenti la preturile produselor de Black Friday. 

Citeste si Black Friday 2014. Ofertele Altex, eMAG, Carrefour si Elefant.ro. Informatii actualizate despre „maratonul reducerilor”
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu