10 Feb 2012 - 01:59       

 
Navigator 

Căutare 


Albume foto 

Ghid gastronomic
Album: Ilustratii

 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Adevarul  :: Cafeaua scade riscul cancerului de sân :: (176 afișări)

Publicat de Valentin POPESCU la Miercuri, 18 Ianuarie 2006 - 08:03 AM

Femeile care au o anumită mutaţie genetică care le expune pericolului de cancer de sân îşi scad riscul de a face această maladie prin consumarea unor cantităţi mari de cafea, conform investigaţiilor mai multor echipe de cercetători Mai mulţi medici de la Universitatea din Toronto au studiat legătura dintre consumul de cafea şi riscul de cancer de sân la 1.690 de femei cu mutaţiile genetice BRCA1 şi BRCA2. Probabilitatea de a face cancer printre femeile care consumau între 1 şi 6 ceşti de cafea pe zi scădea cu 10 până la 69 la sută, în comparaţie cu cele care nu beau deloc.
Trimite acest articol unui prieten  Tipărire

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

           
Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu