20 Noi 2018 - 15:28       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Libertatea : Alimente care ard grasimea si intensifica metabolismul

luni 18 februarie 2013
Chiar daca nu urmezi un program strict de dieta, iti poti tine in frau greutatea, simtindu-te in acelasi timp si intr-o forma foarte buna
. Cum? Incluzand in meniul tau unele alimente care fac minuni pentru silueta.

Pune-ti metabolismul in miscare. Consuma alimente care au efect termogenic care te ajuta sa arzi calorii inca de cand le mesteci, sau alege-le pe cele care contin nutrienti si ajuta metabolismul sa lucreze mai bine. Ia in considerare fiecare dintre urmatoarele produse sanatoase si care pot fi si gustoase.

? Mere

Traditionalele mere sunt ideale pentru gustari si nu numai. Conform nutritionistilor, persoanele care consuma un mar inainte de o masa vor manca mai putin decat cele care au luat o alta gustare. Daca ti-e pofta de ceva dulce, rade un mar de marime medie, presara peste el putina scortisoara si pune-l la cuptorul cu microunde un minut.

? Cereale

Daca mananci cereale integrale, datorita nivelului ridicat de fibre pe care il contin, corpul tau va utiliza mai multa energie pentru a le digera, decat in cazul altor alimente bogate in carbohidrati. Poti consuma mai ales fulgi de ovaz ?i orez brun.

? Lactate cu putine grasimi

Produsele lactate, dar, atentie, degresate, sunt foarte indicate pentru arderea grasimilor. Acestea contin vitamina D, care contribuie la intretinerea si dezvoltarea masei musculare, care ridica de altfel si rata metabolismului. Consuma deci lapte si iaurturi, dar mare grija la nivelul de grasime.

? Carne slaba

Proteinele au efect termogenic mare, astfel ca in timpul procesului de digestie poti sa arzi cu pana la 30% mai multe calorii. Acest lucru se aplica numai in cazul in care carnea pe care o mananci este slaba. De exemplu, daca 250 g piept de pui contin 300 de kcal, organismul tau va consuma aproximativ 90 de kcal pentru a-l digera.

? Linte

O portie de o cana de linte contine aproximativ 35% din necesarul zilnic de fier, un lucru foarte bun tinand cont de faptul ca foarte multi oameni au un deficit din acest punct de vedere. Fierul ajuta la cresterea masei musculare, ceea ce duce inclusiv la pierderea kilogramelor in plus, prin intensificarea metabolismului. Exista multe varietati de linte, dar cea rosie si cea galbena se gatesc cel mai rapid, in numai 15-20 de minute.

? Ceai verde

Ceaiul verde face parte dintre produsele care nu contin calorii, sporesc arderea grasimilor si ajuta la detoxifierea organismului. In acelasi timp suprima pofta de mancare si hidrateaza, putand inlocui cu succes si cafeaua. In urma unui studiu realizat de American Journal of Clinical Nutrition, consumul a patru cesti de ceai verde pe zi a ajutat oameni mai in varsta sa slabeasca si pana la ?ase kilograme in opt saptamani.

MIZEAZĂ PE PROTEINE!

"Cand vrei sa slabesti sau sa nu te ingrasi, e important cat mananci si ce mananci. Modificand raportul dintre proteine si ceilalti doi macronutrienti (carbohidrati si lipide), se poate accelera scaderea in greutate, pentru ca organismul foloseste mai multa energie pentru a metaboliza un gram de proteine, decat un gram de carbohidrati sau de grasimi. Asadar, regimurile ce includ mai multe proteine (carne slaba, albusuri, lactate degresate) au sanse mai mari de reusita decat cele cu carbohidrati. Despre aceste alimente se poate afirma ca ?ard grasimea?."

Material preluat din revista Libertatea pentru Femei

Voteaza articolul!

0

0

| azi, 01:38
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu