15 Sep 2019 - 23:07       

 
Parteneri 



 

 

 



* Prima pagină * Căutare * Contact *


Stire tematica: protectia consumatorului

Gandul : Adevaratul efect al scandalului Volkswagen in Romania

vineri 23 octombrie 2015
--> Tweet 0 Comenteaza 0 Email Adresa de e-mail la care vrei sa primesti STIREA atunci cand se intampla Aboneaza-te

"Pe autoturisme, impactul ar putea sa fie mare asupra Cehiei, dar inca este foarte greu de cuantificat


. Concurenta a presupus ca va scadea productia in Cehia cu 15%. De unde! Nici macar in criza nu am avut un asemenea soc de reducere a productiei", a spus Bucsa, macroeconomist la Londra al grupului UniCredit, la o intalnire cu jurnalistii.

El a precizat ca, in urma chestionarii producatorilor de piese, a reiesit ca circa 30% din piesele auto din Romania sunt directionate catre grupul Volkswagen.

"Pentru Romania, expunerea este mult mai mare asa, din componente, decat din autoturisme. Nu avem fabrica Volkswagen", a comentat Bucsa.

El a adaugat ca pietele principale de vanzare pentru Volkswagen sunt Europa si Asia-Pacific, unde regulatorii se uita sunt mai degraba la emisiile de dioxid si monxid de carbon, si nu de compusi ai azotului.

Pe de alta parte, Volkswagen nu a fost singura marca de automobile care depasea emisiile de noxe in Statele Unite, ci chiar majoritatea brandurilor, exceptie facand un producator suedez. Astfel, este posibil sa fie afectati si alti producatori.

"Dupa doua saptamani, vanzarile Volkswagen au crescut, probabil pe niste discounturi serioase. Adica, ne asteptam la Volkswagen sa aiba profitabilitatea afectata masiv anul acesta, cu amenzile care vor urma, cu cel al marjelor, dar vanzarile ca atare inca nu pot spune clar ca vor fi afectate. Singurele numere negative pe care le avem sunt vanzarile de automobile din Polonia, din septembrie, unde s-a vazut o reducere a cererii pentru Volkswagen", a completat Bucsa.

Scaderea din Polonia a fost justificata de potentialii cumparatori prin faptul ca nu au dorit sa achizitioneze un autoturism, daca ar fi trebuit sa revina cu el in service peste doua luni pentru a-i face modificari, preferand sa astepte pentru a se clarifica situatia. Intrebati daca si-ar cumpara totusi alt autoturism, polonezii au raspuns negativ.

Citeste si In plin scandal mondial, Politia Romana primeste in dotare masini de la Volkswagen. Ce modele VW vom vedea pe strazile din Romania Citeste si Cum a fost afectat brandul Volkswagen in Romania, din cauza scandalului emisiilor Citeste si Victor Ponta, reactie in scandalul Volkswagen: 'Exista 300 de autoturisme in Romania care sunt pe stoc'. Ce se va intampla cu ele
Autor:

 
 
Înregistrare | Autentificare | Parola

Ziarul personal  Interceptor   Universul padurii   Consumator online   Fundatia rel=   Editura rel=   Panorama rel=   foto zp  as info  consulat uruguay   buzu